ليالينا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اشترك معنا وستجد كل جديد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» لعبة اكل المووووووووووووووووز
نكت مصرية جامدة Icon_minitimeالسبت فبراير 07, 2009 2:38 pm من طرف Admin.daidamona

» شوية فوازير انما ايه طازة
نكت مصرية جامدة Icon_minitimeالأحد يوليو 27, 2008 2:45 am من طرف نوسه

» اجابات الفوازير
نكت مصرية جامدة Icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 10:42 am من طرف نوسه

» أفزر 100 فزورة
نكت مصرية جامدة Icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 7:56 am من طرف نوسه

» نكت مصرية جامدة
نكت مصرية جامدة Icon_minitimeالجمعة يوليو 25, 2008 3:34 pm من طرف Admin.daidamona

» ودِّي أمُـوتْ ..
نكت مصرية جامدة Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 01, 2008 8:47 pm من طرف Admin.daidamona

» بعت كل القديم وجيت بالعمر شاريك،اخسر جميع الخلق واكسب معاليك
نكت مصرية جامدة Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 01, 2008 8:21 pm من طرف Admin.daidamona

» اختبار سريع جدا
نكت مصرية جامدة Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 01, 2008 8:19 pm من طرف Admin.daidamona

» فيديو مضحك
نكت مصرية جامدة Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 01, 2008 3:22 pm من طرف Admin.daidamona

الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط ليالينا على موقع حفض الصفحات
الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

نكت مصرية جامدة

كاتب الموضوعرسالة
Admin.daidamona
Admin
Admin.daidamona

نكت مصرية جامدة Empty
مُساهمةموضوع: نكت مصرية جامدة   نكت مصرية جامدة Icon_minitimeالجمعة يوليو 25, 2008 3:34 pm

bounce bounce bounce bounce
نكت جامدة جداااااااااااااااااا

جحا قاعد مع جماعة اصحابة فبيقول هاروح اشتري حمار من السوق بكرة فقالولة:قول
ان شاء الله فقال:الفلوس في جيبي والحمار في السوق وهو في السوق اتسرق
رجع لاصحابة بيقولولة : خير اية حصل؟ رد : الفلوس ضاعت ان شاء الله

مرة وحدة جوزها تاه راحت القسم فبتقوله ياباشا انا جوزى تايه فقالها قوليلى
مواصفاته فقالتله عنيه خضرة شعره اصفر طويل ابيض حليوة
فراح ابناها قالها لاء ياماما دية مش مواصفات بابا فردت عليه امه وقالتله اسكت ياواد يمكن يجبولنا واحد احسن منه

مرة واحد كان بيدهن الحائط بوهية فخلصت البوهية راح
كتب على الحائط الخ...

صعيدى شاف فى الجرايد حادثه واحد فى امريكا قتل مراته ودفنها تحت
السرير والبوليس الأمريكى لم يكتشف ذلك الا بعد 25 سنه قام قال لنفسه
يبقى انا لو عملت كده البوليس عندنا مش حيكتشف ابداً راح فعلاً قاتل
مراته وحفر تحت السرير وحطها مفيش ربع ساعه والبوليس
قبض عليه فتعجب قوى وسأل الظابط انتم ازاى كشفتم الجريمه بسرعه قوى
كده ده فى امريكا ماكتشفوهاش الا بعد 25 سنه رد
عليه الظابط اصل فى امريكا الراجل كان ساكن فى الدور الأرضى وأنت ساكن
فى الدور الخامس

واحد صعيدي دخل الجيش ووقف حراسة على بوابة معسكر... عدى عليه الشاويش "محمد" وقاله:اللواء "فريد" جه؟ قاله :
ماجاش يا شاويش "محمد"...
وبعد ساعة رجع له الشاويش محمد وسأله: اللواء "فريد" جه؟ قاله لسه ما جاش...
وبعد ساعة رجع له تانى وسأله اللواء "فريد" جه؟ قال له لسه ما جاش...
وبعد ساعة جه اللواء "فريد"... فقاله العسكرى : أنت فين من بدري الشاويش "محمد" حيخرب بيتك

مريض راح لدكتور جراح عملة عملية نجحت قالة الدكتور معلش فوت على بكرة اصل انا نسيت المقص فى
بطنك تانى يوم معلش اصل نسيت المشرط فى بطنك تعالى بكرة
وبكرة معلشى نسيت الممرضة قالة المريض متعملهالى بسوستة وخلاص

جحا كان فى السوق حماره ضاع قعد يقول للناس لو مجبتوش حمارى هعمل زى ابويا لما ملقاش الحمار سألوه
ابوك عمل اه قالهم اشترى واحد تانى

مره واحده نكديه كانت كل يوم بتنكد على جوزها جه جوزها فى يوم قالها نخلى النكد يوم واحد فى
الاسبوع قالتله ماشى قلها يوم الاربع قالته طيب جه يوم التلات بليل لاقاها عماله ترقص بيقلها فى ايه قالتله بكرة النكد بكره بكره النكد بكره

مره واحد بلدياتنا سافر امريكا فراح يحجز فى فندق فراح مالقاش غرف فاضيه راح نام فى الحديقه العامه فطلع عليه
ثلاثة حراميه سرقوا كل اللى معاه وحلقولوا شعره قم صحى من النوم بيحط ايده فى جيبه مالقاش الفلوس قم قعد يعط وبيحط ايده على دماغه بيبص اتلقى نفسه اقرع قال الحمد لله مش انا

مرة واحدة مش بتخلف وربنا رزقها بطفل فجت تنظف وهي بتلم الغسيل تغسلة خدت الطفل معها وهي
مش شيفاه وحطتوة في الغسلة ودورت الغسالة وبعدين مامتة اعدت تدور علية يوم كامل في الاخر فاتحت الغسالة لقت الطفل طالع اعد عمال يقول
اريال اريال هوةهوةهوة

مره اثنين حرميه دخلو منزل علشان يسرقوه فدخل صاحب البيت وزوجته على غفلة فختباء اللص الاول فى المضبخ والثانى وراء
التلفزيون فقال صاحب المنزل لزوجته عايز اكل سمك روحى اعملى السمك وانا هتفرج على مباراة الاهلى والزمالك
فذهبت لتعد السمك فكلما الت سمكة ووضعتها فى الطبق وتعمل غيرها ثم تنظر الى الطبق فتلقية فاضى ثم صرخت فجية جوزها بسرعة وقالها بتسرخى ليه
قالت له كلما اقلى سمكة واسيبها فى الطبق ثم واذهب ثما اعود ملايهاش
فقال لها زوجها امال انا اعمل ايه كلما احرز الاهلى هدف يطلع واحد من الجمهور يبوسنى ويدخل تانى

مرة ثلاث شباب راحو امريكا وبعد كام شهر ابو واحد فيه مات فحبو يبلغوا فطلع واحد منهم وقال انا حبلغو فراح
وقال: انت شفت ابوك امتى اخر مرة قال الولد:من شهرين رد علية قالو:ادى دقني لو شفتو مرة تانية

أحد المحافظين رأى فى إحدى جولاته الميدانية زحام شديد وطوابير فسأل مرافقيهعن عن ذلك فأخبروه
أن هذا الزحام على مخبز لشراء العيش
فقال:ياهوووووو....همه ولاد ال .... لسسسسه معاهم فلوس يشتروا بيها عيش ؟

اب بيقول لبنته انا مبسوط منك اوي فقالت ليه يا بابا قال علشان انتي كل يوم بتتكلمي في
التليفون بالساعه والساعتين معادا اليوم اتكلمتي نص ساعه بس
قعدة تضحك فقاليها بتضحكى على ايه قالت علشان النمره غلط

في مرة أغبياء عيزين يفجروا عمارة حطوا القنابل في الدور الأول و طلعوا
يستنوا فوق السطوح

في سجن للمجانين قام الأطباء بتجربة بعض المجانين فقدموا لهم المرآة فأخد كل واحد منهم يكسرها والآخر
يلعب بها إلا مجنونا واحدا أخذ يتأملها فسأله الأطباء عن سبب تأمله للمرآة فأجاب : أظن أنني رأيت هذا الوجه ذات يوم

مره واحد بيسال واحد معاك جنيه قاله بص
روح موقف الاتوبيسات هتلاقي 6اتوبيسات واقفين اركب اول اتوبيس هتنزل هتلاقي مترو اركب المترو انزل تالت محطه هتلاقي 4ميكروباصات اركب اول ميكروباص انزل هتلاقي 3شوارع ادخل في الشارع الاةل هتلاقي 8عمارات ادخل في العماره الرابعه هتلاقي 6ادوار اطلع الدور الخامس هتلاقي 4شقق ادخل الشقه الاولي هتلاقي 3اوض ادخل الاوضه التانيه هتلاقي دولاب فيه 4درف افتح الدرفه الاولي هتلاقي مصحف هاته علشان احلفلك اني معييش

واحدة عندها 3 بنات حبت تختبر اجوازهم بيحبوها ولا لأ خدت الاول وراحت ع البحر ونزلت وغرقت نفسها قام الاول
انقذها تاني يوم جاتله عربيه جيب مكتوب عليها هديه من حماتك خدت الثاني وعملت معه نفس الموضوع برده انقذها تاني يوم جاتله هعربيه جيب مكتوب عليها هديه من حماتك جابت الثالث وعملت معاه نفس الموضوع فسابها تغر تاني يوم جاتله عربيه مرسيدس مكتوب عليها هديه من حماك

واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له
في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش

مرة اربع صاعيدة داخلين امتحان فاجلهم سؤال فى الامتحان وهو كام عددارجل المعزة فكلهم سألو صاحبهم حسنين وما كنش
بيرد عليهم فالما خلص الامتحان قالولو انتا ما قولتيلناش لية قالهم المراقب كان جنبى ومعرفتيش اطلع المعزة

مره وحده بتقول لصحبته زوجي مش عرفه ماله كل شويه ينزل من الشقه ويرجع يقول نسيت القميص نسيت الجاكته نسيت الجزمه التنيه قالتلها
بسيطه امال انه اعمل ايه زوجي ينزل ويطلع ويقول انتى مين انا شفتك فين قبل كده

وحدة قاعدة عند التليفون جاتها اختها قالتلها: مالك مضايقة مين مزعلك؟ قالتلها
واحد قليل الادب زاعجنا كل يوم يتصل والنهاردة معرفش ليه متصلش لحد دلوقتي

بخيل متعصب اوي سالته مراته مالك؟؟ قالها
الصيدلية عاملة خصم ومحدش فينا عيان

ليه السمك بيخاف من فودافون علشان
فودافون اقوي شبكة في العالم

واحد عازم واحد المهم لما جم يدغدو قالو هتغدا معايا ولا مع القطة قالو لا طبعا معاك لما جه العشا قالو هتتعشا معاياولا مع
القطة قالو معاك لما جم ينامو قالة هتنام معايا ولا مع القطة قالة معاك لما صحى الصبح بيغسل وشة فلقى قدامة واحدة جميلة جدا قالها انتى مين قالتلة انا القطة قالتلة انتة مين قالها انا الحمار

استضافوا واحد صعيدي في برنامج الكاميرا في الملعب سألوه بتشجع مين قالهم المقاولين العرب قالوله
بتحب مين في المقاولين العرب قالهم الجماعة بتوع المحارة

مرة ارنب مشاكس كان بيسرق جزر من المزرعة كل مرة بيهرب من الفلاح وفى مرة اتمسك وضربة الفلاح وكسرلة سنة وقالة
بتسرق الجزر لية قالة الارنب علشان اعمل عشير

ماهو طمووووووووح الفأر؟
انه يبقى ماوس كمبيوتر

كان فيه مره حفره في الصعيد وكان كل شويه واحد يموت فيها فأتجمع أكبر3صعيده في البلد أول واحد
قال لازم نوقف عربيه اسعاف جنب الحفره
والتاني قال لازم نبني مستشفي جنب الحفره
والثالث قال وليه الغباء ده منردم الحفره دي ونحفر حفره تانيه جنب المستشفي اللي علي اول الشارع

مسطول بيقول لصاحبه : يا أخى أمبارح دخلت فيلم هندى هايل بتاع راجل و ست ماشيين لقوا طفله فى اللفه
خدوها و ربوها لغايه ما كبرت وفى الاخر طلعت أمهم
https://lyalina.yoo7.com

نكت مصرية جامدة
صفحة 1 من اصل 1